FAQ - Employee Purchase Program
FAQ - Employee Purchase Program
1. Na czym polega program zakupu sprzętu?
Program zakupu sprzętu umożliwia Państwu nabycie urządzeń, które były wykorzystywane w firmie. To doskonała okazja na wybór urządzenia w atrakcyjnej cenie.
2. Jakie urządzenia są dostępne w ofercie?
W ramach programu oferujemy laptopy, IPady oraz iPhone’y, które były wykorzystywane w firmie. Produkty są w pełni sprawne technicznie oraz posiadają informację o możliwym stanie wizualnym, aby ułatwić podjęcie decyzji zakupowej.
3. Czy urządzenie posiada sprawną baterię?
Tak, każde dostępne urządzenie posiada sprawną baterię, która pozwoli na minimum godzinne korzystanie z urządzenia bez konieczności ładowania.
4. Czy urządzenia objęte są gwarancją?
Urządzenia nie są objęte gwarancją sprzedawcy.
5. Czy urządzenia mają zainstalowany system operacyjny?
Tak, każde urządzenie jest dostarczane z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 11 Professional, dzięki czemu mogą Państwo korzystać z niego od razu po zakupie.
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas wysyłki wynosi do 5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
7. Jakie są dostępne opcje dostawy?
Mogą Państwo wybrać jedną z poniższych opcji:
- Paczkomat,
- Kurier DPD.
8. Jak mogę dokonać płatności?
Dostępne formy płatności to:
- Płatności online (przelew),
- BLIK.
9. Czy mogę zwrócić zakupione urządzenie?
Każdemu klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego urządzenia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podania przyczyny.
10. Czy mogę zakupić urządzenie, z którego korzystał inny pracownik?
Tak, wszystkie urządzenia są dostępne dla każdego. Nie ma jednak możliwości wybrania konkretnego egzemplarza.
11. Czy mogę wybrać konkretny egzemplarz lub poprosić o zdjęcie produktu?
Nie, urządzenia są wybierane losowo, zgodnie z zakupioną specyfikacją. Nie ma możliwości przygotowania zdjęcia konkretnego egzemplarza.