FAQ - Employee Purchase Program

FAQ - Employee Purchase Program

1. Na czym polega program zakupu sprzętu?

Program zakupu sprzętu umożliwia Państwu nabycie urządzeń, które były wykorzystywane w firmie. To doskonała okazja na wybór urządzenia w atrakcyjnej cenie.

2. Jakie urządzenia są dostępne w ofercie?

W ramach programu oferujemy laptopy, IPady oraz iPhone’y, które były wykorzystywane w firmie. Produkty są w pełni sprawne technicznie oraz posiadają informację o możliwym stanie wizualnym, aby ułatwić podjęcie decyzji zakupowej.

3. Czy urządzenie posiada sprawną baterię?

Tak, każde dostępne urządzenie posiada sprawną baterię, która pozwoli na minimum godzinne korzystanie z urządzenia bez konieczności ładowania.

4. Czy urządzenia objęte są gwarancją?

Urządzenia nie są objęte gwarancją sprzedawcy.

5. Czy urządzenia mają zainstalowany system operacyjny?

Tak, każde urządzenie jest dostarczane z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 11 Professional, dzięki czemu mogą Państwo korzystać z niego od razu po zakupie.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas wysyłki wynosi do 5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.

7. Jakie są dostępne opcje dostawy?

Mogą Państwo wybrać jedną z poniższych opcji:

  • Paczkomat,
  • Kurier DPD.

8. Jak mogę dokonać płatności?

Dostępne formy płatności to:

  • Płatności online (przelew),
  • BLIK.

9. Czy mogę zwrócić zakupione urządzenie?

Każdemu klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego urządzenia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podania przyczyny.

10. Czy mogę zakupić urządzenie, z którego korzystał inny pracownik?

Tak, wszystkie urządzenia są dostępne dla każdego. Nie ma jednak możliwości wybrania konkretnego egzemplarza.

11. Czy mogę wybrać konkretny egzemplarz lub poprosić o zdjęcie produktu?

Nie, urządzenia są wybierane losowo, zgodnie z zakupioną specyfikacją. Nie ma możliwości przygotowania zdjęcia konkretnego egzemplarza.